Friday, August 10, 2012

Üllatus minule

Võin nina püsti ajada ja uhkustada, et olen jube andekas.
Kirjutasin kunagi ammu siinse blogi jaoks teksti ehete hoidmise kohta (see on siiani alles) ja tean kindlalt kahte ehtemeistrit, kes on minult luba küsinud, kas nad oma kodulehel või müügikohas võivad seda teksti kasutada ja mina olen neile rõõmuga selle loa ka andnud. Aga üllataval kombel olen hakanud tähele panema, et nii mõnigi ehtemüüja on ilma minu teadmata minu teksti oma lehele üles riputanud. Seoses sellega võin järeldada, et lisaks helmeste kokkupanekule oskan hästi ka sõnu ritta panna. Au ja kiitus minule tubli saavutuse eestXD!!!
Sama hooldusteksti olen üles pannud ka oma Disainimaja poe seadetesse ja kuna seal käib palju rahvast läbi, siis pole ka midagi imestada, kui mõni asi suurele ringile läheb. Oleks, et ehteid ka sama usinasti neti teel minult tellitakse..... Loodan, et küll see aeg ka varsti kätte jõuab.:)

2 comments:

  1. Oskad küll sõnu ritta seada :) Mina tean kindlalt, et mina olen üks nendest, kes on Sinu luba küsinud selle teksti kasutamiseks :) !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lelet, ma üldse ei imesta, kui minu teksti omakorda Sinu pealt pole maha kopeeritud:)))
      Ühel teisel ehtemeistril oli ka ülihea tekst (kahjuks nime ei mäleta) ja ma ei imesta, kui ka tema jutt on suurele ringile läinud.
      Igatahes on mul puhas rõõm, kui keegi veel minu teksti kasutab:)

      Delete