Sunday, August 5, 2012

Suurusehullustus ja väikse segaja


 Olen viimasel ajal mitmel korral e-poodidest tellimust tehes "ämbrisse astunud". Pildil paistab ju ilus nunnu helmeke, aga kui paki lahti teed, siis tuleb välja, et tegemist on ilge kolakaga. Näiteks kujutasin ülemist metall-lillekest ette väjemalt 4 korda väiksemana. Lootsin, et saan tensha helmele ilusa lillekapsli peale panna...
Punaseid ankruid kujutasin ka vähemalt pole väiksemana ja halle rõngakujulisi helmeid samuti....
Ja need kollased rattad tundusid eriti nunnud. Kujutasin ette, kui ilusti see helmes kahe filigraanse pärlikapsli vahele sobiks, aga võta näpust. Nii suuri kapsleid mul kahjuks pole:D.
Ei tea, millal ma küll oma vigadest õpin ja hakkan tootekirjeldusi ka lugema, mitte ei nuuma ainult silmi. Alles see oli, kui tellisin klaasist käsitööhelmeid, mis pildi järgi olid ülinunnud, aga kui pakist välja võtsin, siis ei osanud nendega midagi peale hakata, sest kui need kõrva panna, siis venitab kõrvad maani:D Seisavad praegugi veel niisama karbis....












Kui jõudsin oma fotosessiooniga tõsiseltvõetava kõrvarõngapaarini, avastas poja, et aeg on mulle appi tulla. Lisaks sellele, et ta kõrvarõngaid näppis, suutis ka pildiraamil tasutapaberile ilusad näpujäljed tekitada ja roosa pitsi lahti kiskuda. Ju ma proovin mõnni teine päev uuesti laatadest järgi jäänud kaupa pildistada.

No comments:

Post a Comment