Saturday, August 18, 2012

Eriti usin mina:)

 Usin olen küll ehete tegemises, kuid pildile ajasin nad kõik kokku ja ei viistinud igast ühest eraldi võtet teha.

See siin on käekee, mis valmis ogalala tehnikas. Katsetasin, kui efektne võib 4mm plastpärl olla. See kuldne pole tegelikult absoluutselt minu lemmik, seega raatsisin seda katsetamiseks "raisata". Ent tulemus tuli päris huvitav.  Esiteks kulus materjali vähem (sest 7-ne rida osutus mittevajalikuks) ja sain kiiremini valmis ka:)))


 Siia pildile koondasin ehted, millele tegin väikest ümbertöötlust. Ca 3,5 aastat tagasi tamiilile lükitud helmestest tegin nüüd natuke teistmoodi lihtsa olemusega keed. Üks jäi siiski tugevale niidile alles, lisasin vaid vaskse roloketi pikenduseks.  Ja ühest kaelakeest jäi järgi ilus käekee.




 Ja siin sattusin kõrvarõngaste valmistamisega hoogu. Lihtsad ja ilusad, eks:) Erilised lemmikud on all paremas nurgas mustad kõrvarõngad. Nende udupeened dichroich-klaasist helmed on päikse käes eriliselt säravad.





 Ja ei saa ma päiksesärast ei üle ega ümber. Mul õnnestus ebay's võita alghinnaga pakike päiksekiviga millefiori helmeid ja enne ma kõrvarõngaste meisterdamist sel õhtul ei lõpetanud, kui pakk oli tühi.







Kui jutt juba poolvääriskividele üle läks, siis samast ostuallikast pärit rohelised jadeiidid ja kollased kassisilmad said lucite lillehelmestega omanäolise koosluse.
Ahhhhhh.... mulle väga meeldivad......

No comments:

Post a Comment